onsdag 26. september 2012

Soverommet FØR!!

Vi har jo drevet med litt oppussing av soverommet i det siste.
Her i huset tar ting gjerne litt tid...:p
Da Erik kom til verden så delte vi av det store soverommet vårt, og fikk da en liten gang, barnerom og vårt soverom.

Barnerommet og gangen ble raskt pusset opp, mens soverommet vårt forble i furu panel, panelplater som var umala og ikke noe vindu.
At jeg har holdt ut et helt år i det kottet er ikke helt til å tro :p

Og slik så det altså ut før vi pusset det opp...





Kjenner jeg er temmelig lei av furupanel nå altså...

4 kommentarer:

Mette sa...

Gleder meg nesten ihel til å se kordan det er blitt :)
Utleigedelen vår er og kun panel ! Forferdelig !:P Men den blir ikkje prioritert før huset er ferdig, om ikkje noen som leiger ut engang vil pusse opp da ;) Hehe...

Ha en fin dag vennen :)
Klem

hobbyvimsa sa...

Hei høpp Kine!

Ja er så godt med stort bad når en har småbarn:)

Der vi bodde før hadde vi et bad på 3 kvadrat,og ingen mulighet for stelle bord.Vi hadde to store stuer,og måtte ha stellebordet bak peisen i stua.Hele huset var bare panel som hos dere,og noe ble malt etterhvert,men glad vi flyttet:)

Vi har bodd i det nye huset i to år nå,men jeg og mannen min står fortsatt og pusser tenner i samme vask enda vi nå har hver vår hi hi!
Gammel vane er vond å vende:)

Nyt dagen!

Klem Linda;)

Frøken K sa...

Ååå, kjenner jeg gleder meg til å se etter-bilde! Har etterhvert fått sansen for interiør og oppussing selv. Nå har både meg og kjæresten vært studenter i noen år, så det har blitt med møbler på finn.no som er blitt pusset opp.. Nå kan vi etterhvert begynne å gjøre litt mer spennende ting!
Gleder meg til å se!

Hild Frøya sa...

Nå kjenner jeg at jeg er spent på etterbilder. Skjønner godt at du ble lei. Vi hadde røde vegger i stua en god stund. Gyselig. Men nå er det hvitt da..