fredag 21. september 2012

Ukens Matpakker

Er litt i en bloggtørke om dagen, men det kommer snart litt flere innlegg.
Om soveromsoppussingen og en give away for å nevne noe;)
Følg med, give awayen er matpakke relatert ;)

Her kommer denne ukens matpakker:

MANDAG:


Halvt rundstykke med skinke og stjerneagurker, tortillalefse med smøreost , salat , ost og skinke, liten rosinboks, druer og blomstergulerøtter.

TIRSDAG:


Tog skiver med leverpostei, dinosaurskive med saltpølse, agurk, gulrot og egg formet som en kanin.

Og så må jeg bare vise frem denne jeg laget til mannen ;)


ONSDAG:


Isbjørnskive med smøreost, stjerneskive med servelat, en liten matmuffins, og druer

TORSDAG:


Brødskiver med ost og skinke, egg formet som bamse, fiskepuddingblomster, blomster gulerøtter og agurker.


FREDAG:



I dag var det høstfest på skolen, så de skulle servere grønnsakssuppe.
Derfor skulle han ha med seg kopp og skål og skje ;)
Så fikk han med en brødskive med skinke og litt gulerøtter.

Nå blir det forandring i stuen også ;)
Jeg har fått solgt sjenken og vitrineskapet som er i mørkt tre.
Det blir hentet i løpet av helgen håper jeg, og så må jeg jo få kjøpt nytt;)
Så håper på en snarlig tur på IKEA ;)

Ha en fin fredagskveld :)

1 kommentar:

eventyrLise sa...

Gleder meg til å se stue og soverom :D